Äntligen lite inspiration!

37209-192

De här bilderna är från i somras - sista utedagen innan det började regna på allvar. I verkligheten passar färgerna faktiskt bättre ihop.

Annars hade vi det lugnt och skönt igår hos sonens mormor och morfar. När vi gick hem såg vi två småtjejer - högst 13 år - springa runt vid busshållplatserna. Kände att jag faktiskt blev alldeles förskräckt. Att vara så liten och ensam på julafton... Vad tänker föräldrar på?

Idag har det också hänt sina små spännande saker; vi har plockat bort en död duva från gården, en tant trodde att jag var sonens mormor (känner mig lite gammal nu... ) och jag fick ett spel när jag skulle sätta ihop 100+ delarsdraken min son fått av pappan, och kallade pappan "gubbjälvel". Jo. En bra dag.  Men scrappat har jag. Ja, just det, sonen har kommit fram till att det är roligare på dagis och vill dit imorgon. Anser att jag får ha lite självömkan ikväll... Annars kommer de där små gubbarna igen, de där med vita rockar på sig... ho ho, hi hi, ha ha. Må väl!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh den här LOn måste jag få kopiera... Så himla fint upplägg och även om du säger att färgerna är bättre irl så tycker jag att det ser supersnyggt ut även online. ÅÅÅÅÅÅ, nu vill jag bara scrappa!! Jag ynkar mig också.. snarare vältrar mig i vårt elände att gå och dra på influensa såhär länge. Kram på dig!

Postat av: madde

kopiera på! kul att den skapar lust att scrappa. sköt om er och vältra er lite - det hjälper ju faktiskt :) massa kramar.

2006-12-26 @ 19:13:03
URL: http://maddesigno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback