Riktigt mycket jul är det nu...

37209-177

Den här veckan har det blivit massor av julpyssel. Häromdagen så ville dagisfröknarna att jag visade dem hur man embossar. Vi var hemma vid 21... Låååååång dag. Men det var trevligt och sonen fick följa med och köpa pizza när det var mörkt ute, och han fick dricka Fanta och äta en klubba  - och allt detta mitt i veckan med dagisfröknarnra.

Ikväll har
Kristina  och  jag varit på Format och gjort julkort och dekorerat tändsticksaskar. Det var trevligt och där finns ett alldeles fantastiskt sortiment av papper...

Kommentarer
Postat av: A-L

Så fint jul kort du har gjort...jag blir så imponerad av att alla får till sina julkort!
Alla utom jag ...har bara gjort ett!
Kram

2006-12-15 @ 13:27:05
Postat av: Morfen

WOW vilket fint julkort! Vilket pill, det är som en PP du gjort väl? Underbart gullig. Mysigt med pysselkväll.. på Format dessutom - tillgång till hur mycket fint som helst. :) Kram!

Postat av: madde

Tack! Javisst är det som en PP... Det är himla roligt och det blir så fiiint! Ja, Format har verkligen hur mycket som helst... Suck. Kram

2006-12-16 @ 20:34:40
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: sannaf

Jätte fina julkort!!!

2006-12-20 @ 09:20:19
URL: http://sannaf.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback