Frozen strawberry margarita

Frosen strawberry margarita

Är inne på drinknamn i dag... Behöver kanske en? Hmmm...Ser ni så snyggt ovanstående papper matchar den vackra rosa färgen på själva bloggen?  Sonen har öroninflammation och ögoninflammation, och vi har varit på en av stadens akutmottagningar idag - från kl 11.00 - 15.00, därefter ytterligare 40 minuter på apoteket. Vi var hemma kl. 17.30 igen... I morse försökte jag under 1,5 timmar få tag på en tid på vår ärade vårdcentral, men det är nog lättare att - ojdå, nä det kan jag nog inte skriva. På akuten, fick min son någon form av uttråkningsattack och bestämde sig för att börja slåss - med mig. Har ett stort bitmärke på armen, ett antal blåmärken på benen och ett rivmärke i ansiktet. Suck! När jag får samtal från det andra landet, och allt vad det innebär, så är det nog så att jag behöver en drink. Hur var det nu Magnus & Brasse sjöng? Får ta och kolla upp det...

Today i'm thinking of cocktailnames... Maybe I just need one, could that be it? As you can see, the paper above does match the layout of my blog quite nicely, doesn't it? My son's having an earinflammation and an eyeinflammation, and we've spent the day at the ER - from 11 -15...No, sorry, can't do this in English now. Think I need some sleep first. Tomorrow's a big day - the big FOUR O ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback