Klassfest

Det är helt klart nu, vi ska ha klassfest. My sweetie darling och jag har idag suttit och knåpat och haft oss för att  försöka hitta alla. Inte helt lätt, men tar man hjälp av Sveriges radio så hittar man i alla fall någon mer... Tack för den hjälpen! Innan vi gjorde detta, så var sonen och jag i stoooora backen och åkte tefat med hans kompisar - fast jag åkte på rumpan och den hala jackan i stället... Det var roligt! Sonen fick sådan fart att han åkte ner, upp, ner och rakt in i ett staket. Han höll. Tack och lov. När vi kom hem, tog den andra kompisen "min bästa vän" och sonen hand om varandra och lekte riddare och tog död på någon stackars intet ont anande drake, och räddade en prinsessa (hoppas att hon var som Fiona i Shrek - lite spunk i henne...). Och så har vi bakat bullar. Som blev goda, men lite torra... Passar bra i veckan, kan man tro. Och så är ett helt himla stort antal papper klara, men riktigt MYSIGA färger. Ni får se dem i morgon. Eller sent ikväll. BABBEL BABBEL BABBEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback