I går...

var vi på mässan i Lerum. Det var spännande! Tack och lov var vi näst först i kön... för det tog ungefär 2 sekunder, så var det hur mycket folk som helst därinne och luften blev busäckligt! Men - (pero!) det var roligt att se så många människor ute efter samma sak. Och det var kul att se alla papper live, BG papprena tyckte jag var urläckra när jag såg dem på internet, men det var inte alla som var det på riktigt. Köpte billga gluedots, och en Soufflépenna som är mjuk och skön att skriva med - och täckande! Sedan åkte vi till Kortmakaren i Floda. Vilken go' Maria som har den affären! Dit vill jag åka fler gånger och då vill jag köpa stämpeln med nallen... Tack för en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback