Inte långt kvar nu....

37209-166

Titta vilket vackert kort vi fick igår av Mattias! Och tänk att det inte är långt kvar till vare sig advent eller jul... Och för en gångs skull ser jag fram emot julen! Sonen och jag ska inte resa någonstans, vi ska inte få besök och vi har inget annat STORT inbokat. Det ska bli så skönt att bara få vara hemma och mysa. Hoppas att det blir kallt... Vill börja julpyssla nu. Sonen vill påskpyssla, det står högst på hans önskelista för tillfället... Inte heller är undrens tid över - fick tid till hans läkare redan nästa vecka! Det ska bli skönt att få lite tid utan stress att kolla hans blodvärde m m igen... Bara för att bli lugnad om inte annat! Ha en bra dag "allihop" (hahaha, hur många är ni? 2?).


Kommentarer
Postat av: Kristina

och han var så stolt att det blev så fint!Han kan den numera stora killen:-)

Postat av: Morfen

Åh vilket fint kort!! Får man sätta på julmusik och dricka glögg nu? Ikea satte upp sin julskyltning i september så det borde väl vara okej i mitten på oktober att börja värma glögg.. ;) Må så gott och hoppas din lille killes blodvärde blir bra (äta mycket leverpastej?).
Kram!

2006-10-17 @ 08:42:20
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Mia

Hej, Manuel+blodvärden, något att diskutera en kulen morgon framöver?
Förutom det så mailar jag för att tala om att de julkorten du gjort är völdigt fina, kan man köpa/beställa dem, några stycken till jul, kanske? Hör av dig!
Mia

2006-10-19 @ 22:21:32
Postat av: Morfen

Tack supergulliga du för dina snälla kommentarer om mina LOs! Blev så varm och glad igår kväll när jag läste. Tack!! Önskar dig en mysig helg i höstrusket.
Kraaaaam, Anna

2006-10-20 @ 10:48:37
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback