Yet another day...

Idag har vi varit inne i stan en stund, jag med en alldeles förskräclig huvudvärk och sonen med en längtan efter lördagsgodis... Först ett besök på Papeterie (Bazzillpapper för 5:-/st), sedan bar det av till Barnens val där sonen fick rösta på spårvagnar och bibliotekskort. Där blev belöningen några karammeler. Sedan bar det av till INEX (papper till kursen!). När vi kom ut därifrån, bjöd Hyresgästföreningen på MER och Dumleklubba (tyvärr bara till sonen). Dessutom fick han en ballong, vilket nog var dagens höjdpunkt, och en reflex. Jag, jag fick ett informationsblad.

Och jovisst, till slut fick han sitt lördagsgodis.Naturligtvis.

Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh nu blir jag ju nyfiken på vad han valde, eller höll han det hemligt? Djungel-, spök- eller rymdmotiv.. Rymden var rätt häftig, men djungel är lite mysigare.. Svåra val det där. :)
Ska du hålla i kurs? Har sett dina anslag uppe lite här och där. Kul! Måste vara stimulerande att få in andra i pysselträsket. Lycka till!
Kramisar,
Anna

Postat av: madde

Nja, valet var inte hemligt. Han röstade på spökena! Kul att det blev val för barnen också! Inte är det lätt att få folk till att gå kurs, men har lyckats med att få med några av dem som bor här i huset... Det är framför allt skönt att hålla huvudet igång lite... Hoppas du mår bättre. Kram.

2006-09-10 @ 20:23:42
URL: http://maddesigno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback