Tid

Det är inte alltid så lätt att få allting att gå ihop... Ett litet ord  har tagit väldigt mycket uppmärksamhet från min alldeles egna blogg. Dessutom har sonen sommarlov, det regnar oavbrutet och härom dagen fick jag reda på att min fostermor dött.

Inte så mycket att säga om det, förutom att det blev jobbigare än jag trodde... I går stötte jag dessutom på min fostersyster som jag inte sett på väldigt länge... Hon hade inte fått reda på att fostermodern dött - jag fick i alla fall reda på det genom att en god vän och hennes familje läst det i tidningen... Så kan det gå! 20 år i en och samma familj, och man är inte värd ett mail ens. Den här gången heller.

Eftersom jag alltd måste hitta en väg ut ur saker och ting, efter att ha nått någon form av botten, så får jag väl tänka så att de är borta nu. För alltid. Det underliga är att lugnet inte infinner sig. Och ännu underligare är att jag helt plötsligt börjar ha tur i saker och ting... Knasigt.

Lev väl.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag fattar inte hur ni kommer på allt Du och Kristina . Med den extra sidan ni har. Och så har nu detta kommit på dina axlar. Ja jag hoppas
att det ska bli lungt sanrt för dig . Så du får återhämta dig.Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback