Sommar, sommar, sommar

37209-234

37209-235

Nu börjar det närma sig... det är varmt och ljuvligt ute! När jag tittar på förra årets kort, så inser jag att det var en alldeles underbar sommar! Sonen tyckte att det var den bästa sommaren någonsin, vilket hjälper när vi inte har pengar till något. Jag lyckades i alla fall att ge honom en sommar som han tyckte var underbar (ok jag fick hjälp av vädret och av goda grannar). På tal om goda grannar, så fick vi häromdagen ett presentkort på bio av en av grannarna... Helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh vilka fina layouter!! Verkligen våriga och lekfulla, precis som ungarna nu.. som kalvar på grönbete (fast sån känner jag mig själv också och springer runt till varenda lekpark i området med ungarna). Tack och lov så är barnen nöjda med lite vatten, lite picknick och sånt på sommaren. Det är nog mest man själv som känner att man inte kan unna sig det där lilla extra eller att åka iväg någonstans. Härligt med goda grannar. :) Kram!

Postat av: Mikia

Åh, vicka somriga sidor. Visst är det underbart nu!

2007-03-27 @ 15:25:20
URL: http://www.mikrob.com/leaves
Postat av: Tanja

Underbara lo´s du gjort! Fina färger i kombination med kuliga dekorationer och pilen! den är ju superkul!! Du är mycket duktig!

Visst är det de lilla som kanske uppskattas mer än det man tror. Att cykla iväg med lite picknick om det så bara är 500 m. från hemma eller att tillsammans åka och bada, ligga och läsa eller berätta sagor för varann. Att kunna ge sitt barn sånt är mer kvalite än att ge materiella ting. Nu ger du av din tid när många andra ger en leksak tex men förutsätter att barnet ska leka själv...

Det blev djupt, förlåt, men jag tycker man många gånger inte är tacksam för det man har utan ska hela tiden köpa saker för att visa sin kärlek när det går så mycket lättare att egentligen bara vara med barnen och göra saker tillsammans.

Du verkar vara en toppenmamma! och dina grannar har tur som har dig som granne, förstår att du får såna här glädjebevis (biobiljetterna), ha det så kul!

Stor kram

2007-03-28 @ 08:52:14
URL: http://tanjascradfactory.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Fina LO!

2007-03-31 @ 22:14:27
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: myamia

Häliga lo:s, gillar dem, dekänns vår/sommar fräscha! Kul att få uppskattning av ens grannar! Kram Maria

2007-04-02 @ 23:15:13
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Morfen

GLAD PÅSK vill jag önska dig och lilleman!! Kram!

2007-04-06 @ 18:34:37
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback