Lite av varje

37209-25337209-252

De här layoterna är gjorda till
Minneskatten! Du har 2 dagar på dig att skicka in ditt bidrag till färgutmaninen förresten... Utmana dig själv lite!

Annars så känns livet rätt gött! Beskedet häromdagen var verkligen befriande. I det underbara vårvädret sjungs det fullt av sånger i mitt huvud om frihet (nä, jag hör inga underliga röster ;):

Freedom -George Michael
Truth'll set you free - Mother's Finest
Say it right ("But you got what it takes to set me free") - Nelly Furtado
Set Me Free - Yaki Graham
.".. this is Radio Freedom...." - KLF

Och på den vägen är det... ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Underbara lo`s! Färgerna i dem båda är härligt varma och jag gillar rubriken!

Hmmm.... du gör mig mycket nyfniken - berätta gärna liiiite mer!!!!

Stor kram!

Postat av: Mette

Vad du är duktig!!!!
Jag gillar verkligen layouten Trollskogen!
Så fint med det rivna pappret.
Vad är det för papper? Har inte sett sånt syrafritt papper...

Kram
Mette

2007-05-02 @ 22:51:12
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Cilla/Cessan

kanonfina layoter! Kommer gärna tillbaka:)
Cilla

2007-05-02 @ 23:02:36
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Morfen

Frihet!!! Vad härligt!! Du skriver lite kryptiskt så jag hänger inte riktigt med och det förstår jag är meningen.. men nåt bra är det och jag skickar över en stor kram! :) Vilka härliga layouter! Trollskogen är magisk, gillar verkligen hur du har gjort med journalingen. Rosa/orangea, den är ju bara hur sprakande som helst och härligt. Det prickiga pappret har jag, nu kanske jag sätter fart och använder det jag också. :) Ha det fortsatt gött!

2007-05-02 @ 23:07:56
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback