Pay it forward

Jag hade den stora turen att bli PIFad häromdagen av Morfen! Pay it forward innebär i korthet att man fortsätter att skicka en gåva till någon som i sin tur skickar till någon annan. Ja, ni begriper säkert!

Ni som vill,  är med i utlottningen av lite scraprelaterat material. Jag lottar ut 3 pris bland er som kommenterar detta inlägg fram t o m onsdagen den 26 september. Med tanke på hur många besökare jag har här på bloggen, är chansen STOR att just du vinner - bara du lämnar en kommentar!  Jag hoppas att ni som vinner, PIFar vidare!

Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Dilorf

Jag TROR att jag hittade hit via morfen.. Men känner dig ändå. Både via Minneskatten och Ett Litet Ord.
Du gör mycket fina inspirerande saker och en Pif låter spännande.. Och OM jag nu blir Piffad (skoj ord) så självklart låter jag det inte stanna hos mig! :)
Tack för all inspiration!
//Maritha

Postat av: Ann-louice

"Piffad...kan man bli Puffad med? ha ha skojar bara.
Förstår att du har mkt att göra med Ett litet ord...
Men det du/ni gör tycker jag är helt fantastiskt jätte kul...och ni sprider ju glädje... och gör så mkt fantastiska saker och man blir ju så inspirerad!
Kramiz

2007-09-22 @ 00:06:35
URL: http://www.Alleswe.bloggagratis.se
Postat av: Anki

Hejsan! Hittade hit via morfens blogg. Du vet väl att du ger mig massor, massor av inspiration varje vecka. Folk undrar nog ibland varför jag går och hummar på ett eller annat ord i en dag eller två. Du är ju en jätteduktig scrappare också, så du inspirarar även med dina layouter, inte bara via orden.

2007-09-22 @ 23:00:27
URL: http://skapatavanki.blogspot.com
Postat av: ansol

Hejhej! Hittade hit via mina favoriter denna gång. Säger som Anki, folk undrar nog när man går omkring och mumlar olika ord varje vecka. Men så KUL det är. Och vad mycket scrappat det blir, även om en del inte alltid är så övertänkt, men inte behöver man väl tänka så mycket alltid.
Är gärna med och blir PIFad, låter kul.

2007-09-24 @ 22:39:34
URL: http://ansol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback