Pay it forward

Vad var det jag sa? Alla som kommenterade på mitt inlägg om Pay it forward, kommer att få en liten gåva av mig med Posten. Bestämde mig för att skicka några färre saker, men till alla fyra - Anki, Ann-Louice, Ansol och Maritha - istället. Så maila mig era adresser på [email protected] så har ni en liten gåva i brevlådan snart! Och jag hoppas att ni alla väljer att PIFa vidare!

Läste i G-P alldeles nyss att
munkarna mördas i Burma! Kan man få höra en stark protest från omvärlden den här gången tro?

Läser vidare i samma tidning om att man ska dela ut gratis heroin i Danmark till de som är stormissbrukare. Min tanke i det hela blir ju om staten ska bli langare för att få bort en del av den drogrealterade brottsligheten, genom att stödja den internationella droghandeln? Allvarligt talat... Hur ska man nu kunna ta fast langare, om den största av dem alla är en stat! NU skriker jag...

Kommentarer
Postat av: Anki

Oj så generöst! Tack! Ska maila adressen strax och naturligtvis PIFa vidare.

Postat av: dilorf

JAg tackar och skickar vidare.. :)

2007-09-27 @ 22:30:38
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Ann-louice

Å va kul och generöst! Jag PIffar vidare!
Stackars munkar...va ska det vara bra för?
Gratis heroin??? allvarligt talat ?? Låter inte klokt...Jag håller med i vad du skriver....vart är världen på väg?

2007-09-27 @ 22:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback