Försäkringskassan gör folket sjukare!

Det har hänt igen! Inga pengar när de borde utbetalas, ingen handläggare på plats, ingen som kan svara på frågor och ingen som bryr sig. Nu  har jag bara plats 80 i kön. Handläggaren var inte på plats igår, för då var hon på tjänsteärende, idag har hon varit på tjänsteärende till kl. 13.15 och därefter otillgänglig. Nu har hon åkt på tjänsteresa. Jag har återigen inte fått några svar, ingen information coh inga pengar kommer på måndag.

Jag vet inte, men det känns som om vi som har med Försäkringskassan att göra, blir sjukare istälelt för friskare. Vad mer kan jag som privatperson göra? Kan jag göra något över huvudutaget? När ska denna myndighet få stå till svars för sina handlingar - eller rättare sagt - de handlingar de inte utför? De borde skämmas, men har antagligen inte förmågan till det heller.

Som om inte det var nog, så får jag inte heller några svar om hur det blir den 16 september. Fan, jag orkar inte med den här SKITEN längre!

Kommentarer
Postat av: A-L

Hej!

Fina layouter och kort du gjort!

Hoppas att allt ordnar sig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback