Havet

Häromdagen drog min kära väninna iväg med oss ut till Tjörn. Det har varit på gång ett flertal gånger, men av olika anledningar inte blivit av. Jag behövde komma iväg, det var nödvändigt utan att egentligen förstå varför. Vi åkte båt en lång stund, ända till Flatholmen. Senast jag var där, låg jag och väninnan i vattnet en timme eller två med snorkel och googles (vad heter det?) och letade efter det ena och det andra som fanns under vattenytan.

Tanken var inte att jag skulle bada, även det var länge sedan. Men - det gick inte att låta bli. 19 gradet i vattnet var varmt, inget mot de 16 grader det brukade vara på somrarna förr. Barnen blev lite uppspelta och "samlade ihop sig" för att se på det stora eventet: "Madde ska bada, Madde ska bada". Som sagt, det gick inte att låta bli... Det var en lång, härlig utflykt och jag ska berätta mer en annan dag. Tills dess kan ni  titta på fotot nedanför:


Kommentarer
Postat av: kristina

Åhh vad härligt det ser ut!!!

Postat av: A-L

Underbart foto...hoppas att det blir fler härliga soliga dagar så man kan åka til havet...bada är väl inte att tänka på...men alltid skönt att sitta vid havet och ta en fika...ha en skön helg ...kram

2008-08-28 @ 22:53:05
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback