Jag har skapat

Min ständiga inspiration och "sättigångare" Kristina, fick mig att inse att jag BEHÖVER scrappa. Så det har jag gjort - enkla, men roliga (för mig) layouter blev.


Sonen och grannpojken visar sina starka viljor. Den kvällen var de värsta ovänner, och morgonen därpå bästisar igen. Vilket underbart sätt att hantera världen!



Lyckan av att få känna sig snygg...



"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder." Så det går minsann bra att ha hjälmen under regnluvan!

Nu är det fullt på träffen i UItby den 27 september. Det ska bli så kul!! Vill du sätta upp dig på väntelista, så går det bra. Du kan maila mig på [email protected].

Kommentarer
Postat av: kristina

wow!!!Så,det var väl på tiden att få se lite scrappat:-)

Visst var det KUUUUL!

kram

Postat av: A-L

Jag tycker de blev fina jag...kram

2008-08-17 @ 23:10:01
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback