Försäkringskassan del 298 776

Då var det dags igen... Min handläggare på Försäkringskassan är på semester. När hon är borta, finns det ingen annan jag kan prata med förutom kundtjänst. Ingen på kundtjänst kan göra något annat än att lämna e-postmeddelande till någon ANNAN handläggare. Som de inte vet vem det är eller när de kan svara. Det de kan säga är att meddelandet inte är läst ännu. Jag kan inte få någon annan information. Jag ska AVVAKTA!

Så, alla som jag ska betala räkningar till, ni få AVVAKTA eftersom Försäkringskassan inte kan svara på vad som har hänt med min utbetalning den här månaden. Hur länge vi ska behöva avvakta, är oklart. MIn älskade son och jag får fortsätta att äta pasta, även om ketchupen snart är slut (vilket inte stör mig men sonen kommer att sluta äta). Är det kanske nu som jag borde försöka bli av med några kilon?

 Tack än en gång Försäkringskassan, för er fantastiska förståelse och - inte minst - den oerhörda strömmen av användbar information som ni tillhandahåller. Jag undrar i min enfald om ni tar hand om alla påminnelseavgifter nu?

Nu behövs det gammal hederlig hårdrock för att rensa huvudet!



AC/DC - Highway to Hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback