Några kort och lite annat


Stämpel från Magnolia


Stämpel från Magnolia


Stämpel från Magnolia

Det blir många kort nu... Detls för att jag slipper tänka och dels för att det är så roligt! Håller på med kort med stämplar från Doodle Factory - de är helt underbara!

Annars är det mest uppförsbacke för tillfället, men jag hoppas på bättring snart. De nya reglerna för sjukskrivning är sänkande... Undrar hur regeringen har tänkt egentligen? Antagligen inte alls. I september börjar jag jobba halvtid, men kommer att få det sämre än vad vi har det nu - hur nu det är möjligt?!

Tack regeringen, ni tog verkligen bort "moroten"! Men med tanke på FRA-lagen kanske min blogg stängs ner snart och jag kanske får gratis mat och boende varje dag?! Blä

Kommentarer
Postat av: A-L

Fina kort!

Kolla in min blogg...Du har fått en sak! kram

Postat av: Jeanette

Fina kort du gör!

2008-07-13 @ 09:26:15
URL: http://mariejeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback