Ont






Två enkla layouter. Den översta ser så mycket bättre ut i verkliga livet (som vanligt) och fotona blev för en gångs skull riktigt bra!

Nytt datum för scrap- och stämpelträffen blir denn 27 september! Vill du komma, maila mig på [email protected], så skickar jag dig en inbjudan!

Även om jag tycker om att det regnar, så klarar inte kroppen riktigt av det här vädret: Ont, det gör ont men det går. Det gör ont en stund på natten. Fast ibland är det helt olidligt...

Ha en härlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: kristina

....är det piprensare jag ser på tandlös!??????har du blivit så "inne"Var det kul?jag har inte testat det än!

Kram

Postat av: madeleine

japp, piprensarna som jag fick av dig! jag tror att innestadiet är över... det är nog något annat som är inne nu! kram.

2008-06-19 @ 17:50:11
URL: http://maddesigno.blogg.se/
Postat av: kristina

...menar du att vi är ute...innan vi ens blev inne:-)

snyggt iaf!!!!

KRAM!

2008-06-19 @ 22:35:41
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback