Det är mycket nu....

och därför blir det inte så mycket uppdaterat här. Imorgon ska jag börja jobba, så det pirrar lite extra. Har haft sonens underbara f d dagisfröknar här på pyssel idag, vilket var både kul och lärorikt. Lärorikt eftersom man alltid lär sig något nytt och kul eftersom ingen av oss insåg hur fort tiden går...

Jag har fått uppslag till något nytt att scrappa - sonen har skrivit små meddelanden till mig! Kul!

Min ena hand har svullnat upp till oigenkännlighet och fungerar inte till så mycket alls...dessutom gör den så in i skogen ont... Orolig? Näpp, jag får väl stoppa in den i sin svarta vante med skena i, så är det förhoppningsvis över i morgon (med lite hjälp av den vackra nattortosen). Kan jag ha pysslat och burit för mycket tro?

Tror att jag går och lägger mig snart... God natt och sov sött.

Kommentarer
Postat av: A-L

Lycka till med jobbet...och hoppas handen blir bättre...och va kul med små meddelanden från sonen...ska bli kul att få se vad du hittar på med dom...om du nu visar det...kram

Postat av: Dilorf

Önskar dig en trevlig påsk! Vilka fina kort du gjort! Kram Maritha

2008-03-17 @ 22:46:33
URL: http://dilorf.frolid.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback