Lite nytt

Försöker lära mig att göra ny kostym till bloggen... Det blir lite bättre för varje gång! Självklart måste jag tacka Kristina för att det över huvudtaget blir någon förändring här och för att hon skickade mig länken till Webdesignskolan. Det är inte så svårt, man får bara se till att ha tid och tålamod - och backup!

I går fick för övrigt Kristina och jag ett paket från Linda på Scrappakalja. Ett paket som tack och uppmuntran för allt jobb på Ett litet ord. Det värmer något alldeles otroligt! Men det känns också helt rätt att inte fortsätta med bloggen längre.

Annars fortskrider planerna för Scrapträffen här den 6 september. Det ska bli så kul och spännande, eftersom det har varit en liten "dröm" sedan länge. Vill du ha mer information maila mig på [email protected]!

Nu ska jag försöka mig på lite robotar (igen), en alldeles egen bild att ha som topper/header (vad heter det?) och lite annat spännande. Sedan ska sonen och jag ge oss ut i snöstormen.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: kristina

wow...vad snyggt!
och inte är det svårt...när man vet hur och vad !!!

Postat av: kristina

såååååå snyggt!
Du kan ju komma och fixa hos mej när jag behöver NY inspiration!
Tack för hjälpen med räknaren!

2008-03-21 @ 19:40:00
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback