Liten uppdatering.

Det har varit mycket under en längre period... Våren gör att vi är dödströtta här hemma, så det blir inte mycket energi över till det som jag borde sysselsätta mig med - att scrappa. Hjärnan behöver det, känner jag.

Började att jobba för dryga månaden sedan, vilket mest innebär att jag sitter framför datorn. Har med andra ord redan fyllt min datatid med jobb istället för att blogga! Det är roligt att jobba, men det kräver en hel del av mig.

Vi har skaffat oss en liten "kolonilott" - ett litet, litet grönsaknsland i mormor och morfars trädgård. Det är riktigt rolig, även om det än så länge mest är tungt.

Funderar mycket på att resa med sonen.... Inte nu, kanske nästa sommar eller så. Vill så gärna visa honom MITT Spanien, på mina villkor. Tänk om man kunde få hans gudmor att följa med? Blink, blink, blink....

Kommentarer
Postat av: A-L

Ja man har ju saknat dig lite...men förstår!
Ibland så har man så mkt annat att göra...kul att ni fått en liten trägård...mysigt!
Klart ni ska åka till Spanien...och en gudmor är väl till för att följa med....eller hur?
Kram och ha det bra!

Postat av: Morfen

Vad härligt att läsa om att det går bra med jobbet. Visst kräver både jobb och vårsol en massa energi, men det är ändå positivt. :) Låter jättemysigt att resa iväg till Spanien och göra det på ditt sätt, planeringen är ju halva resan så att det kanske blir av nästa sommar gör väl inget. Det är jobbigt men otroligt mysigt att resa med barn. För oss blir det bara hemmasemester i år också, men det känns helt ok det också. Ha det bra!! Kram!

2008-05-06 @ 18:24:16
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Rellu

Spanien på dina villkor? Jag tycker att det låter helt underbart!! Kycklingsallad, vitlöksbröd- eller vilöksallt, Buffy och en madrass på golvet! Tjohoo!

2008-05-22 @ 21:42:42
URL: http://www.iambeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback