Oooops...

Jag hade glömt att jag blev utmanad av Kristina....

Regler
Länka til den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:

1:  Jag älskar när det blåser och vill helst av allt befinna mig vid havet då!
2:  Under ca 1 års tid bodde jag i det sämsta kvarteret i Torremolinos, Spanien, för att göra mitt fältarbete.
3:  Mår illa av vissa lukter.
4:  Tror fortfarande att det finns monster under säcken.
5:  Tycker om trancemusik - på hög volym!
6:  Har blivit blödig efter det att jag blev mamma.
7:  Kan väldigt, väldigt mycket om Nordamerikas indianer.

Och då ska jag utmana någon... Ni 2 som kikar in här då och då, ni kan känna er utmanade att skriva 7 saker om dig sjävl.

Kommentarer
Postat av: Alle

Oj det har jag ju också blivit...men helt glömt!

Hoppas att du har det bra...kram

Postat av: Morfen

GOD JUL önskar jag dig och lillkillen också! :)

Hoppas han kryar på sig fort! Kraaaaaaaaam

2008-12-23 @ 12:23:49
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: A-L

God fortsättning...

Du har fått en utmärkelse av mig...kolla in bloggen...kram

2009-01-04 @ 17:57:36
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback