Kär!

När jag var sådär en 11 år, så var jag kär i en kille som gick i min storebrors klass. Tror inte att vi någonsin pratade, men det tog flera år innan jag "glömde" honom - även om jag var störtkär i flera andra... Nu ser jag honom flera gånger i veckan, och han är fortfarande precis lika underbar... Men han undrar nog vem i hela fridens namn jag är och varför jag jämt flinar när jag ser honom... Hans storebror är förresten skitsnygg, och det tyckte man inte alls när man var liten... Konstigt?! Ha, jag tycker det är skitkul. Häromdagen fick jag läsa gamla brev jag skrivit till my sweetie darling och vart och vartannat brev handlade om denne grabb. Ska leta reda på brev jag fick från henne... det kanske blir lika kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback