Utmanade är vi alla!



törs ni svara??

...hur är det nu -handen på hjärtat - ok, handen är på plats...
Du som bloggar:
Hur många gånger uppdaterar ni eran blogg per vecka?
tror att det sker ca 3-4 ggr i veckan, jag vill tro det!
NÄR uppdaterade ni senast? idag
Varför bloggar man? för att det är ett bra sätt att få ur sig saker... för att det är roligt... för att synas och för att bli läst och för att få lite kommentarer
För vem bloggar man? för sig själv, helt uppenbart. med tanke på hur få som läser MIN blogg, så kan det ju knappast vara för den stora anstormningen av folk
Varför är vi så dåliga på att lämna komentarer-oftast-?
jag är inte dålig på att kommentera! kommenterar på de bloggar jag läser, som jag slipper registrera mig på. tycker att alla borde kommentera , lämna sitt spår på sidan man besöker! Tror att folk är rädda för att synas, bli hörda, göra bort sig... något måste det ju vara!
....fyller på med lite mer frågor som ploppade upp...
Du som läser:
Hur ofta läser du bloggar?
varje dag
Hur ofta förväntar du dej en uppdatering? minst varje vecka, annars överger jag bloggen (för det mesta)
Hur ofta skriver du komentarer? se ovan

Ja, de här frågorna kom från
http://selhammer.blogg.se/ och nu har jag svarat. Du kan ju svara här eller hos nämnda blogg.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Madde!Du är underbar!
Kram K

Postat av: madde

nä, det är du som är underbar! hahahaha... tack för att du finns!

2006-02-20 @ 21:49:54
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Karin B

Jag läser din blogg :-D Kanske inte är så bra på att kommentera

2006-02-23 @ 22:54:31
URL: http://karinbrandin.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback