Layout

37209-25

Ja, äntligen, och då är den inte ens färdig... Men det är så roligt just nu att scrappa, så jag vill visa att jag faktiskt gör något. Den här sidan ska vara i mitt egna album från när jag var liten (fyller 40 alldeles snart...). Kanske får ni se när sidan är färdig!

Por fin, y tampoco lo he acabado... Es que, ahora es tan divertido hacer scrapping, que quiero enseñaros que de verdad hago algo. Esta pagina pertenece al album mio cuando era chiquita (dentro de nada cumplo 40 años... ). A lo mejor os lo enseño cuando he acabado la pagina.

Finally, and then I haven't even finished my layout. It's just so much fun doing this right now, I thought I had to show you all that I'm actually doing something. This layout is supposed to be part of my album from my childhodd (I'll be 40 any minute now... ). Perhaps I'll let you see it when I've finished it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback