Träningscykel

har jag suttit på idag... en riktig en. Och det gick riktigt bra, och gud så mycket endorfin eller adrenalin jag fick av det! Undrar varför man inte cyklar varje dag? Hmmm, det kanske jag har svaret på i morgon, om jag någonsin kommer upp då... aj, aj, aj...

Har ordnat med lokalen till vår underbara 80-talsfest idag, så nu är allt under kontroll (nåja, någorlunda). Albumet jag håller på och gör har så underbara färger och är SÅ mycket 80-tal. Just nu håller jag på att scrappa Vecko Revyns Roll & Bike gala som var på Scandinavium 1980 eller 1981. Var det någon annan som var där då? Tomas Ledin, Jerry Williams, Clabbe, Noice, Kenta och massa fler var där i alla fall. Vi spelade Lindome Cup den eftermiddagen och gick för en gångs skulle vidare, så vi missade nog Noice har jag för mig... Hjälp med information, snälla?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback