Allt och inget

Jag saknar LOST och inser att jag fortfarande måste vänta hur många månader som helst innan favoriterna är tillbaka. Som av en händelse trillar jag över det här och känner att det ska nog gå att övereva väntan...

Annars har vi haft översvämning ute på gatan och jag väntar bara på att någon ska köra tillräckligt fort, så att vi får en våg på fönstrena så jag slipper tvätta dem... Tänk vad som skulle hända om det verkligen blev översvämning? Kommer ihåg alldeles för lite av Hjortfot för att överleva då, antagligen.

Och börsraset? Vart är vi på väg den här gången?

30 år sedan som Elvis Presley dog, är det idag. Och jag komer ihåg när han dog! Suck! Elvis och jag... jag älskade Elvis - då.

Äh, jag återgår till det här vackra, underbara istället... Min hjärna blir lite lugnare då, ha!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja jag kan hålla med dig om att man känner sig lugnare när man kollar in den läcker biten.Kram

Postat av: Maria

Mmmm! Goding =) Älskar dessutom den doften...

2007-08-20 @ 10:52:50
URL: http://mariascollage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback