På tal om ungdomar

Jag försöker följa med i ungdomskulturen, jag försöker att aldrig glömma av hur det var att vara ung och mitt i livet. Ibland så förfasar jag mig något alldeles förfärligt över hur det ser ut i världen. Jag kan förstå hur det blev som det blev i både Frankrike och nu i Köpenhamn. Ungdomskultur intresserar mig - både som mamma och som någon som hoppas att jag kommer att skriva färdigt min magisteruppsats någon dag (om bl a gatan som identitetsskapande sfär).

Mitt i allt, så går jag igenom mina låtar på datorn och upptäcker den
här med Nationalteatern. Funkar inte den länken, kan du ju alltid kolla in den här. Kommer fram till att vi aldrig lär oss något och att ungdom är en ständig källa till rädsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback