Music Makes the People Come Together #3

image396
Jag tog mig friheten att vara med och skapa till månadens video på "
Music Makes the People Come Together #3". Det är roligt att inspireras av musik!

Jag hade ett helt gäng med foton på sonen, hans periodvis bästa kompis och sonens blivande fru (om sådär 20 år). Inget kort var särskilt bra, och ingen lust hade jag att göra något av dem. Men de har så roligt här, ätandes lördagsgodis (korten är från 2004 och framåt) och de fånar sig med så mycket glitter i ögonen... Så de passade bra hit i alla fall och jag fick gjort något av dem...

Kommentarer
Postat av: Annelie Maddock

Kanonlackert med alla sma foton!!!

Postat av: Lena & Lisbet

Vi behövde stämplar inför ett scrapprojekt som handlade om Sveriges vilda djur. Det resulterade i att vi tog fram lite stämplar och nu säljer vi dem vidare till er som har jägare i familjen, barn som är inresserade av djurspår eller någon som ser en möjlighet att göra ett snyggt kort med spår på.

Välkommen att titta in på vår blog.

Lena & Lisbet

2008-01-02 @ 13:39:49
URL: http://articsisters.blogspot.com
Postat av: Malwa

Tack för kommentaren i 2peas! :-) Skönt att jag inte diskas för att jag delvis frångår reglerna. ;-) Och visst är det en tröst att jag fick var med i länkdragningen, trots avsaknad av blogg!

Jag tycker du och Kristina gör ett kanonjobb med EttLitetOrd och ser fram emot ett inspirerande 2008 i ert sällskap!

Och den här LOn var jättehärlig! De har verkligen kul! :-)

2008-01-02 @ 22:12:04
Postat av: Maritha / Dilorf

Jag gillar denna layouten!

2008-01-05 @ 20:24:36
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Morfen

UNDERBAR Madde!!! Så snyggt med alla småfoton!!
Kram!

2008-01-07 @ 17:54:39
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback