AARRRGGGG...

... på ett visst ständigt medhållande mobilföretag. Först så blir räkningen skyhög, sedan får jag betala 60 kr för specificerad faktura, eftersom de inte kan diskutera mina fakturaposter per telefon och nu har jag fått ett litet sms-paket för 29 kr/månaden utan att ha beställt detta!!! Jag ska gå tillbaka till mitt gamla hederliga kontantkort istället!

Igår såg jag något rätt så fantastiskt - en ung, vacker man med en gammal stickad babymössa på sig! VA?! Har länge påstått - och insett - att jag håller på att bli gammal, men vad är detta? Nytt mode? Jag som skulle bli designer (bland annat, jag är vattuman och ska fortfarande bli MASSA saker!) fattar inget! Fast vi hade visst nappar på våra nyckelringar förr, eller...Tjipp och krama varandra i trafiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback