Halsfluss

I förrgår var jag hos doktorn och fick besked om en massa streptokocker som har satt sig i halsen min - halsfluss m a o. Fick penicillin och en annan medicin mot diverse smärta, en medicin som jag inte tål men som jag i alla fall tog. Och tjong, så låg jag och hulkade...

Min mamma hämtade min son, och när han kom hem hade jag inte ingen tid alls att ta hand om honom eftersom jag var tvungen att stoppa huvudet i toaletten... När jag står på benen igen, undrar han vad det har varit för liten pojke hemma hos oss. Va? Ja, en liten pojke som har tagit en sax och klippt ner soppåsen så att den har trillat i golvet?! Barn är kuliga, dem!

Kommentarer
Postat av: A-L

Otur att du är sjuk igen... Krya på dig!
Kram A-L

2006-04-29 @ 11:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback