Åttiotal

Vi ska ha åttiotalsfest. En klassfest. Har ni några käcka tips? MIn kära väninna hade hittat ett helt kuvert fullt med klistermärken på vinden - Spola kröken, Ytong, Sluta grogga ut och jogga... och alla underbara klistermärken från alla turneringar vi var med i - vi idrottade en del förr... Har i alla fall tänkt att scanna dessa märken och göra något kul av dem. Och en frågetävling måste vi ju ha... Mitt specialområde var musik och film, och den kära väninnas område är idrott, men resten då? Tips! Dessutom ska vi till frissan samma dag som det stora eventet äger plats, så vi kommer vara ursnygga! Det blir jag bjuden på! Är lycklig för att jag har vänner. Mina kära vänner!  Tack för att NI finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback