Frågor!

FYRA!

Jag fick några frågor från min väninna... Här kommer mina svar...:
Fyra jobb jag haft:
1.Reparatör på SJ
2.Ungdomsledare
3.Resegudie
4.Kassabiträde
Fyra platser jag bott på:
1. Utby
2. Arroyo de la Miel
3. Torremolinos
4.Lunden
Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1. Matlagningsprogram
2. LOST - är helt såld! Äntligen började det igen igår...
3. Dokumentärer
4. Försvunnen
Fyra platser jag varit på semester:
1. New York
2. Cariño, Galicien
3. Mallorca - bus...
4. Toronto
Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. The Big Blue
2. Deltagänget
3. West Side Story
4. Blodd in, blood out
Fyra websiter jag besöker dagligen:
1.
www.selhammer.com
2. Tara
3. GP
4. www.ams.se
Fyra favoriträtter:
1. Köttbullar och potatismos med lingonsylt
2. Tacos
3. Fisk -färsk, som är lätt halstrad
4. Tortilla Española
Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu:
1. Hos Rellu
2. På en strandpromenad i skymningen
3. New York
4. På en öde ö, utan telefoner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback