Challenge # 3

Challenge #3

Fortsätter att utmana mig själv genom att vara med på utmaningen på the Me Blog (se tidigare inlägg). Det är så underbart EGO att bara scrappa om sig själv! Scannern har haft lite kul igen... så en del av kanterna är borta.

Ok, this is my LO for challenge #3. My scanner's been a bit strange lately, so it sort of cut off the edges. Anyways. The title comes from Bette Midler, the Divine Miss M herself. But the LO is about my life, about a few of the things I've actually accomplished, and that your life's actually easier if you think yourself to be just that - DIVINE. Or we can at least imagine that we are...

Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh vad härligt många foton och vilken häftig LO! Denna gillar jag scarpt! Lite ego får man allt vara ibland. Är lite sugen på att göra en BOM men kommer inte riktigt igång men jag får iaf kika in på the Me Blog och inspireras. :) Hoppas allt är bra annars!
Kram!

Postat av: madde

Kolla in the Me blog. Jag har blivit helt beroende. Det har varit så mycket barnfoton nu, och det är UNDERBART att få leta lite i minnet om sig själv, och komma på en hel del som var glömt! Vi har det ok, hoppas ni också har det. Kram.

2006-07-11 @ 23:41:49
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Andrea

Beautiful, I love your design :)

2006-07-12 @ 01:11:42
URL: http://applepickin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback