4 H

37209-88

37209-89

37209-90


Idag har vi varit på 4H gård ute i Tuve. Vi åkte med min väninna och hennes son, min sons kompis - kul! Passade på att lyssna på lite ZZ Top och Simple Minds i bilen och så kunde vi prata lite minnen till denna underbara musik. Tänk när vi åkte i Johans senapsgula mustang för att störa kompisens date med någon tjej vi inte tyckte om. Och vi hade precis varit i London... och... ja, tänk vilka minnen man kan få av musik! Kanske skulle jag starta en utmaning här om musik... ? Och tänk att Simple Minds spelar gratis på Götaplatsen 10 augusti! Det kommer att vara hur många 40-åringar som helst där då! Buskul!

Kommentarer
Postat av: Ann-louice

Inte för att jag är 40 år än ...men jag kommer nog
att stå på Götaplatsen den 10 Agu ...och bara för minnernas skull! Kram A-L

2006-05-18 @ 09:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback