En styck toarulle

Idag tycker jag lite synd om mig - har inte sovit och livet känns allmänt pest. Sonen tycker att han ALDRIG får säga något, och jag tycker att han pratar hela tiden... Snöeländet gör mig inte gladare. Jackan min är inte särskilt varm och jag ser inte att jag kan köpa någon ny inom snar framtid. Min son är i trotsåldern och jag har aldrig kommit ur min, så vi har krig hemma.

Men - jag har lyckats bli  medlem i de flesta marknadsundersökningsföretag som finns på internet. Har nästan lite svårt att hålla isär dem. Det är kul, och man får lite lotter och presentkort - senast en massa värdecheckar till det stora gula M:et. Idag, en dag överfylld av självömkan och annat blaj, hämtar jag ett paket på Posten. När jag öppnar det, så inser jag det ironiska i livet. En toarulle. EN toarulle. En TOARULLE. Jag ska testa toapapper. En rulle toapapper ska testas i det här hemmet.

Tyvärr, jag kan inte sluta fnittra. Ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Kristina

...några dagar senare...HUR är toapapperet???
Mjukt???Sandpapper?...fniss!!!!
Vi fick testa blöjor en gång när ungarna var små...dom läckte som ett såll!

Postat av: madde

Det är faktiskt riktigt bra. Inte så där babymjukt, men det håller i alla fall ihop vått;) och sonen han tycker att vi ska köpa pappret sen... Och det skulle man säkert kunna göra. Kram

2006-11-02 @ 22:22:27
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Morfen

Mitt i eländet har du ändå humorn kvar!! Man undrar ibland hur man skulle orka om man inte kunde skratta mitt i eländet/åt eländet ibland. Tuuuuuur att du fått en rulle toapapper. ;)
Kram på dig!

2006-11-03 @ 22:16:01
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: A-L

Kul med toa -papperet ...jag hoppas att du
då får ett bra present kort på nån bra affär!
Tänk positivt kära du ...det blir snart vår igen!
Tiden går så fort ...
Kram

2006-11-03 @ 22:27:44
Postat av: Morfen

Nej men nu tycker jag att det var längesedan du uppdaterade.. Undrar hur du mår och hur du har det!
Kram!

2006-11-14 @ 22:06:21
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback