Inspirationslayout nr 4

image300
Ibland är det jättesvårt att komma på ett tema, speciellt när man är piskad att göra det på kort tid! Men jag är nöjd med min LO i alla fall, den känns lugn vilket var syftet. Tänk efter före, det har man väl hört i halva livet? Tänk efter före och du slipper fundera på vad som gick fel efteråt... Undrar hur många som verkligen tänker efter före...

Kortet är taget i Spanien, när vi var på den Botaniska trädgården i Torremolinos. Där är väldigt vackert, men inte så stort.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

VILKEN FIN LO!!

Postat av: Maria

Vackert kort . Och väl behövda ord . Borde ha
tänkt efter före idag på jobbet. Kram

2007-08-11 @ 19:22:33
URL: http://mvh.blogg.se
Postat av: Sofia

Jättefin LO! Jag gillar den enkla och rena stilen och hoppas kunna hålla mig till den själv också ,när jag väl börjar scrappa! :D Du gör jättefina saker!
Hittade till dig från Katja och kommer säkert tillbaka någon mer gång! :)

2007-08-11 @ 21:34:02
URL: http://sofiaibilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback