Liksom

typ änna bara då va! A men dö! På det viset pratade jag i ungdomens glada dagar  - och alla runt om visste precis vad man menade... Om de inte var äldre än 20 år, vill säga... Liksom är veckans ord på "Ett litet ord". Mina layouter ser ni här.
image314
Det här är min mormor och hennes storebror. Självklart finns det en massa text till den här lo, men jag vill inte visa den för det blev lite för personligt...
image315
Det här är jag i kanske 10-årsäldern! Lapp för ögat och en underbar nyckelring med en döskalle på.. Silverdollar byxor i gabardin, Bognerkopian (jackan), silkepolo och hopprep... Det var tider, det... Texten står för övrigt i bokstavscirklarna.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: A-L

Så jätte fina "loisar du skapat och så inspirerande... får se om man får till nått...
Kramiz A-L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback