SPEEDO

image308
Hittade det här fotot för ett tag sedan. Min mormor hade satt tejp på det och skrivit på baksidan, med en inte helt snäll penna... Tack för PSP (som jag inte alls behärskar, men det lilla jag kan har i alla fall räddat det här fotot... )! Baddräkten älskade jag, och jag hade den i minst 5 år, säkert fler. Sedan kom det en ARENA med superfly back eller nåt liknande, och då var det kört för min SPEEDO!

Så roligt att scrappa bara för sig själv igen! Men det lär inte bli så mycket mer... Minneskatten väntar och Ett litet  ord väntar... Ja, ja. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snygg! Så bra att du räddade bilden, jättecool bild tycker jag! Kram Maria

2007-08-20 @ 20:16:10
Postat av: ansol

Härligt när man kan rädda gamla bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback