Band

image363

Så många minnen som har med musik att göra! Lillasyster drog iväg med mig på konsert i Lisebergshallen en gång - hon var tvungen att kolla in Sebastian Bach i Skid Row och hade ingen att gå med... Själv tyckte jag varken att Skid Row var bra eller att Sebastian var särskilt snygg.... Men jag följde med. Och kom hem med ett knastrande öra... Några guldkorn har jag varit på - Ebba Grön på Kortedala Forum 1980! Fast då var vi mer fascinerade av Attentat som var förband.Snacka om kult...

Fast konserten som aldrig blev av, var nog roligast i alla fall. Billy Idol passade på att få hårgele i ögat (tycker att det är en oerhört trolig orsak - NOT), så konserten blev inställd. Stor besvikelse... Men vi hade så vansinnigt roligt den kvällen i alla fall... Dr. Feelgood på Erroll's var inte så illa heller. Ingen ville gå med mig, så jag gick alldeles själv.

Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh vilken häftig layout!! Snygg på alla sätt och vis och så roligt att scrappa om. :D KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback