Sonens nya favorit - Bosses vänner



Jag vill inte gå och lägga mig... Låten påminner mig om en Lucia för en sådär 30 år sedan. Hela den här skivan är underbar, och den fick sonen i julklapp!

Ibland när man undrar hur man ska få livet att gå ihop, så händer det alltid något som ger en lite hopp... Min barndomsväns mamma ringde och tackade för julkortet idag, och sa att hon hade en liten julklapp att läma. För en liten stund sedan var hon här och lämnade böcker till sonen, ett kuvert och choklad till mig. Kuverten innehöll skillnaden mellan skratt och gråt, fast det blev gråt ändå... Tack, även om du aldrig hittar hit.

Kommentarer
Postat av: Bosse Löthén

Tack vad glad jag blir.

Glid i Frid
Bosse Löthén

2008-01-04 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback