Visst behöver du dessa saker!

(OBS! Klicka på bilderna så blir de större!)

 

Cutterpede 12x12 inches inkl. 3 st skärblad (obs! använda, men inte "slut") och 1 bigarblad. Nypris 349 kr, men jag säljer för 175 kr.

      SÅLT!
Making Memories Magnetic Stamps: Base Stamp Set  med alfabetet Providence. Nypris 298 kr, och jag säljer för 175 kr - endast hela setet!


Zyxel Prestige 660H Triple play modem, ADSL2+-4-port Gateway, model No. 401315, inkl alla tillbehör. Den säljer jag för 75 kr.

De väger en hel del, så om du bor i Göteborg (eller har vägarna förbi) så kan vi träffas istället för att du ska lägga ut massa pengar på portot.

Om du är intresserad, skriv en kommentar med mailadress så hör jag av mig!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hej
Jag är ev intresserad av magnetstämpelsetet, vad blir portot på det?

//Cathrine

2007-02-07 @ 07:08:41
Postat av: madde

Portot på magnetstämpelsetet blir 44 kr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback