I juli gör man julkort

Och här är i alla fall en liten uppdatering, om än med just julkort! Det står på finska, engelska och svenska...
image286
Stämpel Gudrun Loennecken (osäker på stavning... )
image287
Stämpel hÄnglar & stÄnglar
image288
Stämpel hÄnglar &stÄnglar
image289
Stämpel Gudrun Loennecken (fortfarande osäker på stavningen)
image290
Stämpel hÄnglar & stÄnglar

Som vanligt är det en massa glitter, glaze och annat spännande och som vanligt syns inte det. Sonens gudmor ska ha julkorten, därför står det på så många olika språk - fler språk tillkommer!

OOps, höll på att glömma att tacka
Kristina för lånet av alla stämplar - tack!
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vackert inspirerande julkorts skapande...Längtar hem till mitt pyssel!Kram

Postat av: Katja

Åh vilka fina kort och så underbart färglagt och snyggt uppkägg. Jag övar och övar men har svårt att få ihop det med kort. Kanske krånglar jag till det för mycket...
Skall komma ihåg dessa när släkten i Finland skall ha julkort...så jag kan önska dem God Jul på finska.
Kram Katja

2007-07-19 @ 10:56:37
URL: http://www.katscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback