Borås Djurpark

Igår kom vi äntligen iväg till Borås djurpark! Barnen verkade tycka att det roligaste var dinosaurierna, men det är annars ganska pampigt att se djuren... och lite sorgligt också. Tigern verkade inte ha det så kul, medans andra djur verkade må hur bra som helst.



Har inte varit så trött på länge och jag tror att jag somnat vid 22-tiden... Idag bär det av till mormor och morfar för lillebror med flickvän kommer dit. Sedan ska jag försöka göra utmaningen på Ett litet ord. Kanske kan man hänga med från början den här gången?!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Det låter som om ni haft en ganska bra dag på zoo´t! Lycka till med utmaningen, tänkte faktiskt oxå vara med (om jag hinner)!
kramen

Postat av: Mia

Kul att du hittade till min blogg. Jag har kollat runt lite här på din blogg och vad mycket fint det finns....både LO:s och kort!!
Ha det bra!
Kram Mia

2007-07-02 @ 18:06:45
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback