Dare # 67

image264
Om någon har missat det hittills, så gillade jag åttiotalet... och naturligtvis blev det det självklara valet för utmaningen på
The Dares. Allvarligt talat, här kan vi snacka frisyr! Och den underbara dubbelknäppta kavajen, ett skärp i midjan och den lilla svarta till... Och axelvaddarna ska vi inte prata om! Hur kul som helst! Men musiken den får en egen LO i framtiden.

If by chance anyone's missed it so far, I like the 80's... so of course this was the obvious choise for the challenge at THE DARES. Seriously speaking, here we can talk about HAIR! And the wonderful clothes - the little black dress. And let's not forget about the shoulderpads! This is so fun! But the music'll get it's own page one day.

Kommentarer
Postat av: Mette

Jag älskar dina 80-tals layouter!
Känner mig hemma i dem! Var också tonåring på pudelfrisyr-axelvadd-stora skärp- tiden! :)
Kram
Mette

Postat av: Morfen

Vad härligt du visar upp 80-talet!! Man ler igenkännande med både glädje och avsky. Jag kokade hårgele själv och de där hopplösa axelvaddarna som man köpte i par för att fylla ut extra. Herregud.. Hade man sparat dem kunde man kanske ha dem framtill nu istället. ;) Kramis!

2007-06-03 @ 22:10:03
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: A-L

Helt underbar 80-tals lo...
Kramiz

2007-06-03 @ 22:23:03
Postat av: Katja

Så läcker...vad roligt med 80 tals los...måste rota i historien och scrappa lite såna foton.

2007-06-04 @ 10:48:53
URL: http://www.katscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback