Kufiskt

igår fick jag ett besked som gjorde mig lugn, glad, ledsen, stark - och lite skadeglad... Ni vet, ni VET att det ni får höra är en lögn, men eftersom det inte finns någon form av bevis för att det är en lögn... ja, då är det ju bara att fortsätta fundera på hur lögnen ska kunna bevisas vara just en lögn. Och - hahahaha - det är bekräftat - det var en lögn. Och jag brukar inte säga det, men - VAD VAR DET JAG SA?!!! Sorgligt, sorgligt, men så skönt! Jag är fri på alla sätt nu...

FRI - det ska scrappas!

Ni har väl sett att det finns en
färgutmaning på Minneskatten? Och att maj månads tävlingsskiss är ute...

Frihet... smaka på det - det finns en massa potential i det! Jag kanske till och med kommer att börja skratta i tid och otid igen. Vem vet?

Kommentarer
Postat av: Mikia

Jag såg dig minnsan skratta igår. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback