DT layouter för Minneskatten

image341
En layout gjord för
Minneskatten. Mikia har beslutat sig för att lägga ned Minneskatten, och har därför rea nu. Skynda er dit och fynda!

Till ovanstående LO har jag använt Bazzill CS, QK nesting circles (?), Tinkering Inks PP, brads, akrylfärg, orange och vit penna, Prima blommor, fjäril från Hamblys Screen Prints och brads.

image342
image343
På dessa layouter har jag använt mg av Bazzill CS, Scenic Route PP, grön penna och QK-alfabetet Abigail.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: dilorf

Jag gillar den översta skarpt.. Den är så harmonisk och har härliga färger.:)

Postat av: Alle

Den översta layouten är så vacker...så fint med cirklarna och blommorna! Vackert barn med ...så söt!
Kram

2007-10-20 @ 23:05:59
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se
Postat av: Katja

Jag bara älskar den första lon...jättevackert upplägg och foto är så underbart.

Kram

2007-10-22 @ 19:31:40
URL: http://www.katscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback