Ett litet ord

Den här LO på min son och hans vänner tycker jag är underbar! Bara det att de alla tre sitter någorlunda stilla samtidigt, ja bara det är värt att dokumentera! Sonens vänners mamma och jag har känt varandra sedan vi var 3 år gamla. Därför har barnen känt varandra i hela sina liv.... MEN det är nu de väljer att vara vänner.
image335

Det här fotot är taget någon gång när 70-talet var ungt... Det är jag som är den lilla och de andra två är mina fostersyskon. När livet var lugnt kunde vi busa runt - en stund i alla fall...
image336
Idag ska jag gå på mässan i Partille! Ska bli spännande, kanske ses vi där? Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: A-L

Hoppas att du hittade nått kul på mässan , det gjorde jag!
Kram

Postat av: Robert

Fina scrapsbok du gör. Vilket program använder du eller gör du dom i pappersformat?
Hälsningar
Robert

2007-10-08 @ 06:36:51
URL: http://www.fotokurser.info
Postat av: dilorf

Jag fattar inte vad som hände med mitt inlägg.. *suck* Det försvann.. Jag gillar iaf "Vänner" layouten skarpt.. :)

2007-10-08 @ 19:54:32
URL: http://dilorf.frolid.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback