Lite halvnytt...

Det känns som om jag inte scrappar längre - trots att jag gör ett flertal layouter i veckan... och några kort! Men det mesta jag gör ska till Ett litet ord, eller till Minneskatten. För tillfället så känns det trögt med båda de "uppdragen"...

Här är i alla fall veckans inspirationslayouter till ordet NYFIKEN. Dubbellayouten handlar om godiskriget den 5 januari i Spanien. Tror att jag har berättat om utklädda, läskiga barn som prickar en med stenhårda äckliga karameller, som alla slänger sig efter?! Nåväl, här är mästerverket.
image327
image328

Tycker att pappret var så roligt till både stämpelns och gatans konfetti... Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Katja

Känner igen mig i det där...det känns som om jag aldrig scrappar eller gör kort längre också.
Scrappade massor till en CC för några helger sen och då blev jag liksom tömd på skaparkraft. Men jag har ju så mycket annat att götra nu med stämplar o sånt.
Vilka härliga los du gjort sen sist.
Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback