Röd tröja (uppdaterat)

Läser snabbt om att munkarnas protest i Burma hålle på att skapa ett blodbad... På fredag kan man själv anordna sin egen protestmarsch genom att bära en röd tröja, som ett stilla stöd! Min röda tröja är något för liten, men den ska på...

Suck! Jag var trött i morse... Det är ju fredag i dag! Det är i dag tröjan ska vara röd, precis som Marithas (förlåt... ). Nåja, i tröttheten hittade jag i alla fall min STOOORA röda tröja, så det kommer t o m synas att jag är med i den tysta protesten. Må gott allihop!

Kommentarer
Postat av: dilorf

Idag är min tröja röd...

Postat av: madeleine

det kanske fungerar som en protest det med ;)

2007-09-28 @ 08:34:24
URL: http://maddesigno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback